Voimassa 9.12.2019 alkaen

Verkkokauppa

Tasaseks Oy (y-tunnus 3089235-3) myy tuotteita ja palveluita yksityishenkilöille, yrityksille ja julkisen sektorin toimijoille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehdot ovat voimassa 9.12.2019 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme jokaisen tilauksesi yhteydessä.

  1. Asiakas ja tietosuoja
  2. Tuotteet ja tuotehinnat
  3. Toimituskulut
  4. Tilaaminen ja sopimus
  5. Maksaminen ja maksutavat
  6. Tilaus ja maksuvahvistus
  7. Toimitus
  8. Peruutusoikeus ja palautusehdot
  9. Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
  10. Asiakaspalvelu
  11. Vastuunrajoitus
  12. Erimielisyydet

1. Asiakas ja tietosuoja

Asiakkaiden tiedot on tallennettu asiakasrekisteriimme, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. Tasaseks Oy:llä on oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten suoramarkkinointia) varten soveltuvan lainsäädännön mukaisesti.

Tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste on nähtävissä osoitteessa Tasaseks.fi. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Tasaseks Oy:n asiakaspalveluun. Yhteydenotot on tehtävä kirjallisena ja toimitettava allekirjoitettuina osoitteeseen: sofia@tasaseks.fi. Lisätietoja tietosuojaselosteessa.

Asiakkaalle saatetaan lähettää ostamisen jälkeen tuotearvostelukutsu, kun tilaukseen on lisätty sähköpostiosoite. Arvostelukutsuun vastaaminen on vapaaehtoista. Kutsu sisältää ainoastaan asiakkaan jo ostamia tuotteita. Arvostelun yhteydessä ei näytetä julkisesti asiakkaan yhteystietoja. Käytämme arvosteluiden kautta kerättyjä tietoja asiakaskokemuksen, tuotevalikoiman ja palveluiden kehittämiseen.

2. Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkistathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotehinnat on esitetty sisältäen arvonlisäveron (24%).

3. Toimituskulut

Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja tuotteiden määrästä. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

  • Kirjepostina kulkevat lähetykset: 3,90-12,90e
  • Paketit Postin noutopisteeseen: 7,10e-9,50e
  • Paketit ovelle: 7,10e-9,50e +12,90e

4. Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Kun olet hyväksynyt tilauksesi ja me olemme vahvistaneet sen, on tilauksesi sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen puitteissa sopimuksen välillemme.

5. Maksaminen ja maksutavat

Käytämme Klarna Checkout -palvelua tuotteiden maksamiseen. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on Klarnalla maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

6. Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

7. Toimitus

Tilauksesi pyritään pakkaamaan ja lähettämään kolmen arkipäivän kuluessa tilauksesi saapumisesta. Toimitamme tilauksesi Postilla. Käytössämme ei ole paketinseurantapalvelua.

  • Posti Kirje: jaetaan postiluukusta, toimitusaika-arvio 1-4 työpäivää
  • Posti Pikkupaketti: jaetaan postiluukusta, toimitusaika-arvio 2-5 työpäivää
  • Posti Postipaketti: mahdollisuus valita noutopiste, toimitusaika-arvio 1-4 työpäivää
  • Posti Paketti ovelle: toimitus sovitaan vastaanottajan kanssa Postin toimesta

8. Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa ja käyttämättömiä. Ne tulee pakata huolellisesti takaisinlähetystä varten. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi, yhteystietosi ja tilausnumero. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:
Tasaseks Oy ASIAKASPALAUTUS
Haukiluomantie 35
33340 Tampere
Suomi

Palvelutuotteilla tai digitaalisella sisällöllä ei ole kuluttajansuojalain mukaisesti peruutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu, tai digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu sinun annettuasi suostumuksesi toimittamisen aloittamiseen, ja jos peruutusoikeuden puuttumisesta on kerrottu ennakkoon.

Tilauksen noutamatta jättäminen ilman palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus. Asiakkaan tulee huomioida pakettien säilytysajat noutopisteessä. Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, palautuu paketti takaisin lähettäjälle. Kaikista noutamattomista paketeista veloitamme 15€ käsittelykulun. Mikäli haluat, että lähetämme noutamattoman paketin uudelleen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: sofia@tasaseks.fi. Ilman yhteydenottoa, noutamattomat tilaukset hyvitetään ja tästä hyvityksestä vähennetään edellä mainittu 15€ käsittelykulu.

9. Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

10. Asiakaspalvelu

Autamme sinua mielellämme tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse: sofia@tasaseks.fi

11. Vastuunrajoitus

Tasaseks Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä, välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

12. Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan meihin ensisijassa yhteyttä sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajalla on lisäksi mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia (http://ec.europa.eu/odr). Asiakas voi nostaa sopimuksen velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen myyjää vastaan joko myyjän kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on asuinpaikkansa. Jollei asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään myyjän kotipaikan käräjäoikeudessa. Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Tasaseks Oy
Haukiluomantie 35
33340 Tampere
Y-tunnus: 3089235-3